Veelgestelde vragen

Voor huurders

Hoe werkt huren via deze website?

Op Joyrent.nl kunt u verschillende objecten huren zoals een caravan, camper, stacaravan, boot of tent. Deze objecten worden aangeboden door particulieren of bedrijven.

Wanneer u een object gevonden heeft en deze wilt huren dan kunt u via de beschikbaarheidskalender zien of dit object beschikbaar is voor de door u gewenste periode. Selecteer een periode waarin u het object wilt huren, de prijs verschijnt direct in beeld. Vul vervolgens uw gegevens in en betaal de reservering.

De verhuurder zal nu de reservering accepteren, waarna hij of zij contact met u opneemt over o.a. de exacte ophaallocatie van het object en verdere details voor de reservering. Veel plezier!

Is een reservering definitief of kan ik nog annuleren?

De reservering is pas definitief zodra de verhuurder de reservering accepteert. Zolang diegene de reservering nog niet heeft geaccepteerd kunt u de reservering zelf nog annuleren. Het bedrag dat u betaald heeft krijgt u dan kosteloos volledig terug.

Ook als huurder van een boot, caravan of camper is een annuleringsverzekering een must. Stel dat de huurder voor u schade heeft gevaren/gereden en u kan hem niet huren. Regel dit goed via een verzekering. De website eigenaar, Salusmedia b.v. is daarvoor niet aansprakelijk.

Wat gebeurt er als een reservering is afgewezen?

Het kan gebeuren dat een verhuurder het object niet kan verhuren door omstandigheden. In dat geval ontvangt u hier bericht van en krijgt u het volledig betaalde bedrag terug gestort.

Hoeveel kost het om te reserveren?

U betaalt de prijs die u te zien krijgt bij de geselecteerde huurperiode van het object. Er zijn dus geen onverwachte extra kosten.

Moet ik ook borg betalen?

Bij het huren van een caravan, camper, stacaravan of boot betaalt u ook borg. Hoeveel dit is bepaald de verhuurder van het object. De borg wordt aan u teruggestort zodra de sleuteloverdracht heeft plaatsgevonden.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt gebruik maken van verschillende betaalopties: iDeal, paypal, creditcard en bankoverboeking. Bij alle opties wordt de reservering direct doorgestuurd naar de verhuurder.

Wanneer u betaald via een handmatige bankoverboeking dan kan de verhuurder de reservering pas definitief maken zodra de betaling door ons is ontvangen op de bankrekening.

Met wie moet ik contact opnemen bij problemen?

Als er problemen zijn zoals bijv. pech of schade tijdens de verhuur dan moet u contact opnemen met de verhuurder. Hij of zij zal het probleem dan verder met u oplossen. De contactgegevens heeft u per e-mail ontvangen of kunt u nazien in uw account.

Wanneer u problemen ondervindt tijdens de reservering dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u dan zo snel mogelijk.

Ik heb een andere vraag

Als uw vraag hierboven niet beantwoord wordt dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.

 

Voor verhuurders

Hoe werkt verhuren via deze website?

Op Joyrent.nl kunt u verschillende objecten verhuren zoals een caravan, camper, stacaravan, boot of tent. Deze objecten mogen worden aangeboden door zowel particulieren als bedrijven.

Via uw eigen account kunt u uw object voor verhuur aanbieden. Daarin kunt u via een beschikbaarheidskalender de beschikbaarheid aangeven, de prijzen, foto’s en inbegrepen van het object aangeven.

Wanneer iemand uw object reserveert kunt u deze via uw account accepteren of afwijzen. Na acceptatie kunt u direct contact opnemen met de huurder voor het bespreken van de details van de reservering. Succes!

Hoeveel kost het om te verhuren?

Wij rekenen geen kosten aan u voor de verhuur van uw object. U bepaalt zelf de prijs voor het verhuren van uw object. U krijgt dus altijd de huurprijs uitbetaald die u hebt ingesteld.

Wanneer ontvang ik een uitbetaling?

Na acceptatie van een reservering ontvangt u binnen een week het bedrag op uw rekening.

Mag ik meerdere objecten verhuren?

U mag zoveel objecten verhuren als u wilt. Het is ook geen probleem om uw object via verschillende websites aan te bieden voor de verhuur.

Moet ik exclusief via jullie verhuren?

Nee, u bent vrij om uw object ook op andere websites aan te bieden. U kunt via uw account zelf de beschikbaarheid bijhouden.

Met wie moet ik contact opnemen bij problemen?

Als er problemen zijn zoals bijv. pech of schade tijdens de verhuur dan moet u contact opnemen met de huurder. Hij of zij zal het probleem dan verder met u gaan bespreken. De contactgegevens heeft u per e-mail ontvangen of kunt u nazien in uw account.

Wanneer u problemen ondervindt tijdens bijv. de reservering dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u dan zo snel mogelijk.

Mocht een huur niet door kunnen gaan ivm schade aan uw object, dan zijn wij als website niet verantwoordelijk voor de schade die geleden wordt door de huurder. U dient als verhuurder dat te vermelden in het huurcontract met de huurder.

Ik heb een andere vraag

Als uw vraag hierboven niet beantwoord wordt dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.